Fandom

Dom Zagadek

Zwątpienie i nadzieja

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zwątpienie i nadzieja - zadanie od Billa, polegające na uczestniczeniu na naradzie w piwnicy (tryb noc).

TreśćEdytuj

Chłopcze, Jack znów chce zorganizować spotkanie w piwnicy. Raczej nie ma dobrych wiadomości, ale mam pewien pomysł. Jest dość dziwny... Ale kto wie.

TreśćEdytuj

Jack: Nic, żadnych wyników.

Doc kręci głową, ale się nie wtrąca. Jack zdenerwowany chodzi po piwnicy.

Jack: A ty ciągle ze swoimi teoriami. Do niczego się nie nadają! Jaka może być tego przyczyna, jeśli nie szaleństwo?

Bill: Zemsta.

Jack: Na całym świecie?

Bill: Nie, tylko na człowieku, którego nie mógł znaleźć. Na zabójcę swojej rodziny. Jeśli go nie znajdziemy...

Jack: Zwariowałeś, starcze? Jak mamy przeprowadzić śledztwo, siedząc w czterech ścianach?

Bill: Siedzimy na miejscu zbrodni...

Jack: Po dziesięciu latach! Jakie ślady mogłyby się zachować?

Bill: Chłopcze, byłem detektywem! Przestań przekonywać mnie - ile to widziałem na własne oczy, jest niemożliwe. Śledztwo na podstawie archiwalnych notatek jest jak najbardziej możliwe.

ZakończenieEdytuj

Cholera. Staruszek może zajmować się śledztwem, Jim psychologią. A ja co mam robić? Siedzieć na tyłku i czekać na Supermana? Dobrze, X, zapomnij. Dam sobie radę. Wszystko gra. Każdy robi to, co umie. Cholerna psychologia. Jim jednak czegoś mnie nauczył.

WynikEdytuj

Wykonałeś zadanie Billa

NagrodaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki