Fandom

Dom Zagadek

Zabawa z ogniem

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zabawa z ogniem - Jack, Biblioteka (tryb "Noc")

TreśćEdytuj

X, słyszałeś o nowościach? Alice organizuje wieczorem przedstawienie! Chyba do szczętu zwariowała. Chce zrobić pokaz ogni w bibliotece. Mam nadzieję, że ten maniak nie ma w nosie swojego domu i podłączył system przeciwpożarowy. Idziemy zobaczyć, co z tego wyniknie.

WykonanieEdytuj

Wchodzisz do biblioteki. Światła zgaszone. Pokój oświetlają tylko świece. Widzisz Jenny, Ten, Jima, Billa... Zebrało się tu pół domu. Idziesz do przodu i stajesz obok Jacka... Ludzie dookoła rozmawiają po cichu. Wszyscy są ciekawi, co będzie dalej.

Nagle ze schowka pod schodami wyszła Alice... Obcisły kostium, jak zawsze czerwony i dwa wachlarze w rękach. Wchodzi do środka okręgu, utworzonego ze świec i widzów. Uśmiecha się i podpala wachlarze. Spuszcza głowę.

Pierwsze powolne, pełne uroku ruchy...

Jej oczy spoglądają na każdego z osobna...

Zwieńczenie okręgu. Zwodnicza chwila spokoju.

I uwolniony płomień.

Nie nadążasz za jej ruchami, gdy pada i wstaje, nie wiesz, gdzie kończy się płomień, a zaczyna się jej suknia. Tańczy, jakby całkowicie oddawała się mocy ognia, płynnie i zdecydowanie zarazem.

Nieopodal majaczy fioletowy strój. A więc Ryan przyszedł. Stoi w pierwszym rzędzie.

Alice idzie wzdłuż świec, wyznaczających krawędź ściany, nie przerywając tańca. Ogień zbliża się. Na razie jest bezpiecznie, jednak krąg widzów poszerza się.

Jej kroki są coraz szybsze. Wymachy silniejsze. Ty i Jack jesteście z tyłu. Z przodu Ryan, na samym końcu sceny. Sam. Pozostali się wycofali.

Wypad!

Ognisty ogon przemyka się przy samej twarzy mężczyzny, zdzierając z niego maskę spokoju, zmuszając go do odsunięcia się przed ogniem.

A ona kroczy dalej - spiralą, ku środkowi. Teraz już wolniej. Spokojniej. Teraz zakończenie. Moment kulminacyjny już minął.

Zatrzymanie. Cisza. Rzadkie brawa przestraszonych widzów przechodzą w owacje.

Ona uśmiecha się, zbiera rekwizyty. Skłania, przyjmując gratulacje i wychodzi w pokoju w otoczeniu zachwyconych widzów.

Jack: Ale numer! To było świetne!

Nie zdążasz z odpowiedzią, ponieważ z sufitu zaczynają lać się strumienie wody. Ratujesz się ucieczką.

ZakończenieEdytuj

Cholera, co za wolna rewelacja! Po takim potopie Jenny na pewno będzie biegać i prosić wszystkich, żeby pomagali w suszeniu książek.

WynikEdytuj

Obejrzałeś pokaz

NagrodaEdytuj

Reputacja w Podziemiu wzrasta o 1

CiekawostkaEdytuj

W przebiegu zadania występuje tylko jedna, krótka wypowiedź.

Więcej w Fandom

Losowa wiki