Fandom

Dom Zagadek

Wspomnienia

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wspomnienia - Jim, odnaleźć Jenny w jednym z pokojów (Kuchnia)

TreśćEdytuj

Myślę, że powinniśmy pokazać Jenny tę książkę i pamiętnik Johna. Może to jej pomóc przypomnieć sobie więcej z przeszłości.

WykonanieEdytuj

Jim: Witaj, Jenny, ja i X znaleźliśmy książkę, którą może skojarzysz.

Jenny: Naprawdę? Och, przecież to... Kipling, podpis. Podarowałam ją i... Nie, nie chcę, to niemożliwe, nie, nie, ja go nawet nie pamiętam. Nie, nie mogę, ja naprawdę nie pamiętam, tego nie było, nie mogło...

Jim: Szok.Tak, za wcześnie na to, żeby pokazywać jej pamiętnik. X, przynieś proszę walerianę z kredensu i przejdź kolejną prośbę, dopóki nie uda mi się uspokoić Jenny.

{po próbie}

Jenny: Wszystko w porządku. Naprawdę, już wszystko w porządku. Nie wiem, co się ze mną stało. Oczywiście, znam tę książkę. Sama ją przecież dałam mojemu przyjacielowi, chłopakowi, który chyba tu mieszkał. John... W dedykacji jest to imię, ale tak trudno jest mi go sobie przypomnieć. Przepraszam, Jim, chciałabym zostać przez chwilę sama.

ZakończenieEdytuj

Biedna dziewczyna. Chyba przyjaźniła się z nim. A potem... Kto wie, co było potem. Może podczas wypadku doszło do uszkodzenia części mózgu, odpowiedzialnej za pamięć długotrwałą. Wydaje mi się jednak, że to wszystko jest jeszcze bardziej subtelne...

WynikEdytuj

Znalazłeś Jenny

NagrodaEdytuj

50 punktów wolności i 70 żetonów, reputacja wśród Stronników wzrosła o 1 

Więcej w Fandom

Losowa wiki