FANDOM

Tajemnica listu - misja od Leonarda, w której w Sypialni, w trybie "Cienie" ujawnia się tajemnicza treść widmowego listu za pomocą kolekcji Zestaw piśmienniczy.

TreśćEdytuj

Wszystkie przedmioty, które odegrały rolę w tej historii, już mamy. Może teraz uda nam się przeczytać list? Musimy wrócić do sypialni.

WykonanieEdytuj

Leonard daje ci list. Litery układają się w słowa i tam, gdzie wcześniej nic nie było, widzisz wyraźny tekst listu, napisanego starannym pismem.

Mary: Drogi wuju!

Od dnia, w którym umarł tata, jakbym nie żyła. Macocha jest dobra i nie życzy mi źle, ale jestem tu zamknięta, niczym w klatce. Mam 16 lat, a ona mówi, że na małżeństwo jestem za młoda. Dlatego na za wcześnie, bym wyruszała w świat. Większość czasu spędzam wśród służących, ale tak bardzo chciałabym dostać trochę wolności.

Proszę mi wierzyć, nie mam niczego złego na myśli i nie chcę nadużywać gościnności, ale... pisał wuj, że zaprosi mnie w  gości na Boże Narodzenie. Dlatego właśnie zdecydowałam się napisać i prosić: czy mogłabym zostać u was... nie tylko na Boże Narodzenie? Nie wymagam wiele. Mam po prostu dziwne wrażenie, że tu... umrę.

Jeśli otrzymam zgodę, proszę was, w kolejnym liście zapytajcie o zdrowie mojej mamy.

Wasza kochająca bratanica, Mary.

ZakończenieEdytuj

Chciała opuścić ten dom. Bała się, że umrze wśród tych ścian. Dla niej i tak było tu za dużo śmierci: matka, ojciec... Ale możliwe, że poza tym był jeszcze jakiś powód.

WynikEdytuj

Pomogłeś Leonardowi

NagrodaEdytuj

Otrzymujesz 80 punktów wolności i 100 żetonów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki