Fandom

Dom Zagadek

Rozmowa na strychu

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rozmowa na strychu - Leonard, Strych w trybie cieni

TreśćEdytuj

Idziemy na strych, X. Historia zbliża się do końca.

WykonanieEdytuj

Pokój się zmienia. Z okna sączy się niebieskie światło, a pod nim, na stole siedzi Leo. Robi nowy kwiat. To róża.

Nagle klapa się otwiera, Leo szybko chowa różę do szuflady, a na strych wchodzi...

Leo: Mary? Jak dobrze, że wróciłaś!

Mary: Witaj, Leo...

Leo:Mam ci tyle do powiedzenia, kiedy wyjechałaś, pomyślałem...

Mary: Że już zostanę u wuja Roberta? Tak, myślałam, że tak zrobię, ale stwierdziłąm, że ucieczka przed przyszłością nie ma sensu.

Leo: Wiesz, tego dnia, kiedy wyjechałaś, chciałem pójść do ciebie, ale spotkałem tam Kaleba...

Mary: Posłuchaj, Leo, macocha powiedziała, że nie powinnam się dłużej z tobą widywać.

Po tych słowach Mary zarumieniła się i odwróciłą głowę, a Leonard zadrżał.

Mary: Ona mówi, że przyzwoita panna nie może przebywać z mężczyzną sam na sam... Zwłaszcza ze sługą.

Leo: Dlaczego, Mary? Przecież tylko rozmawiamy i bawimy się. Co w tym złego?

Mary: Ja... Nie wiem, Leo. Ale madame powiedziała, że jeśli będę zachowywać się odpowiednio, w następny weekend będę mogła iść na bal... Zrozum, to dla mnie szansa! Wybacz, powinnam już iść. Inaczej Linette mnie skrzyczy.

Sylwetki zaczynają się rozpływać, a światło zaczyna mieć zwykły kolor. Wokół znów jest wnętrze strychu.

ZakończenieEdytuj

Targały mną sprzeczne uczucia. Mary wróciła, ale nie byliśmy już tak blisko. Jednak nie rozpaczałem. Przeciwnie, dokładnie wiedziałem, co muszę zrobić.

WynikEdytuj

Wykonałeś zadanie Leonarda

NagrodaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki