Fandom

Dom Zagadek

Rodzinny obiad

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rodzinny obiad - następstwo misji Woskowa świeca; zadanie od Leonarda, polegające na obejrzeniu wspomnienia w Buduarze (Pokój dziecięcy - tryb widma).

TreśćEdytuj

Wosk leżał w gabinecie madame, za jej buduarem. Musimy tam iść.

WykonanieEdytuj

Chwytasz wysuszoną dłoń starej lady, lecz ta rozpływa się. Z mgły zaczynają się wyłaniać ludzkie sylwetki.

Madame Linet: Leonardzie, zrobiłeś porządek z wczorajszą pocztą?

Leo Lewlyn: Tak, madame. Muszę jeszcze tylko zalakować koperty. Właśnie szedłem po wosk.

ML: Zostań i nalej mi mleka.

L: Oczywiście, madame.

ML: Nie zakładaj nogi na nogę, Mary. Tak nie wypada.

Dziewczyna lekko czerwieniąc się, spełnia prośbę macochy.

ML: Ostatnio bardzo się zmieniłaś. Czasami nawet dostrzegam uśmiech na twojej twarzy. Ale twoje maniery pozostawiają wiele do życzenia.

Mary O'Leary: Przepraszam, pani Linneth.

ML: Jesteś jeszcze dzieckiem, więc nie mam nic przeciwko twoim zabawom, jednak wobec służących trzeba zachować dystans. Mam nadzieję, że się rozumiemy.

MO'L: Nie rozumiem, proszę pani.

ML: Doskonale mnie rozumiesz, panno. Nie udawaj, moja droga. Chyba nie myślisz, że macocha o niczym nie wie?

Leonardzie, ciebie także proszę o rozsądek, mam nadzieję, że nie zawidziecie mnie.

L: Oczywiście, że nie, madame.

ML: Doskonale. Możecie iśc po wosk, ale najpierw idźcie do kuchni i dowiedzcie się, czy dlugo jeszcze będę musiała czekać na swój pudding.

ZakończenieEdytuj

O wszystkim wiedziała, ale, ale nie sprzeciwiała się za bardzo.Przynajmniej wtedy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki