Fandom

Dom Zagadek

Ptaki z papieru

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ptaki z papieru - następstwo misji Żuraw; zadanie od Leonarda polegające na obejrzeniu jego następnego wspomnienia, dzięki papierowemu ptakowi, na Strychu, w trybie "Cienie".

TreśćEdytuj

Teraz musimy iść na strych. Tam mieszkał i tam miała miejsce prawdziwa dziecięca magia. Tak sądziła.

WykonanieEdytuj

Mary: Leo, jesteś tu?

Leo: Tak... Wejdź, Mary. Tylko ostrożnie - tam jest niska belka. Oj!

Mary: To nic. Teraz już będę pamiętała.

To znaczy, że mieszkasz... na strychu? Przecież tu jest tak brudno.

Leo: Tak, sporo kurzu, ale jeśli wejdzie się na komodę, przez okienka widać wszystko, co dzieje się w ogrodzie. A do tego ciągle tu wieje wiatr, więc można puszczać papierowe ptaki!

Mary: Papierowe ptaki? Jak to?

Leo: Pokażę ci.

Chłopiec podszedł do komody, otworzył dolną szafkę i wyciągnął zapisany arkusz papieru z ogromnym kleksem.

Leo: Zabieram tylko brudnopisy. Madame i tak ich nie potrzebuje.

Chłopak szybko poskładał arkusz i zamiast brudnopisu w jego rękach znalazła się piękna jaskółka z papieru.

Mary: Jaka piękna! Potrafi latać?

Leo: Oczywiście!

Chłopiec dumnie wziął do ręki ptaka i leciutko wypuścił do przodu. Pochwycona podmuchem wiatru z okna, wzniosła się do samego sufitu i płynnie wylądowała na stercie szmat w rogu strychu. Dziewczyna z zachwytem klaskała w dłonie.

Mary: Jesteś czrodziejem!

Leo: Daj spokój, to proste. Wiesz, potrafię jeszcze robić żurawie i mewy. Jeśli chcesz, mogę cię nauczyć. Patrz, trzeba zawinąć narożniki, a potem złożyć papier na pół i odgiąć brzegi...

ZakończenieEdytuj

Technika origami. Nauczył go tego ojciec, który w młodości często bywał w Japonii. Dla Anglii była to egzotyka. Prawie nikt tak nie umiał... Nic dziwnego, że zrobiło to na niej wrażenie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki