Fandom

Dom Zagadek

Posiadłość rodziny Fell

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dom Lalkarza - obecne więzienie dla wielu jego ofiar, dawniej posiadłość rodziny Fell.

HistoriaEdytuj

W tym domu zdarzyła się tragedia - ktoś zamordował całą rodzinę Johna Fall. Pod koniec drugiego sezonu gry dowiadujemy się, że odpowiada za to Alice Green.

Dawniej w tym domu mieszkała Madame Linette ze swoją pasierbicą Mary O'Leary, służącym Leo Llewelyn oraz inną służbą. Organizowała ona przyjęcia i sesje gier. Przychodził na nie m.in. Kaleb Allford. Po jednej z porażek zgwałcił on Mary. Leo próbował ją ratować, ale w efekcie późniejszej zmowy Madame z winowajcą to on został oskarżony o ten czyn, a Mary wyszła za Kaleba (zapewne przymuszona). Leo trafił do więzienia. Po 10 latach Leonard uciekł i dostał się z powrotem do domostwa. Odwiedził on Mary w jej sypialni, która zdawała się częściowo zapomnieć i bać się jego, i podczas rozmowy w efekcie jego zbyt gwałtownego ruchu na ziemię spadł świecznik. Wybuchł pożar, w którym zapłonął cały dom, oboje zginęli, razem z innymi domownikami i stali się duchami lub "cieniami".

PokojeEdytuj

ParterEdytuj

I PiętroEdytuj

II PiętroEdytuj

PodziemiaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki