Fandom

Dom Zagadek

Posłuchać Matta

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Posłuchać Matta - Bill, Zimowy ogród (w trybie "Noc")

TreśćEdytuj

Teraz trzeba porozmawiać z Mattem. Był w ogrodzie, prawda? Pewnie już się ocknął i udowodnił Force'owi... że nie jest koniem.

WykonanieEdytuj

Bill: Matt Stable? Musimy porozmawiać.

Matt: Co? Po co?

Bill: Kiedyś byłeś świadkiem wydarzenia, które nas interesuje. Sprawa Podpalacza. Pamiętasz?

Matt: Tak, oczywiście. Pracowałem wtedy jako ochroniarz w cyrku. Zostałem w South Hampton, kiedy policjanci powiedzieli, że zabójca podąża takim samym szlakiem, co nasza trupa. I dali mi spokój.

Bill: Nie wiesz, kto mógł być Podpalaczem?

Matt: Nie! Nie. Powiedziałem wszystko na przesłuchaniach. Nie widziałem nic dziwnego... Nic nie widziałem.

Bill: A Ryan Force? Co was łączy?

Matt: Nie mówił!

Bill: Zdawkowo. Chcemy poznać pana wersję.

Matt: Aaa, w porządku... Trochę łaziłem wtedy z chłopakami... Byliśmy czymś w rodzaju... Bandy. No tak, cóż... Szemrane towarzystwo. Wiecie, panowie, jak to jest. Byliśmy młodzi, odważni. Nie starczało nam pieniędzy na piwo... Nie ja to wymyśliłem, tylko ci starsi! Potem siedzieliśmy w celi ze Smokiem. Ja wyszedłem trochę wcześniej. W końcu nikogo nie zabiłem... 

Bill: Jasne. Dziękuję, bardzo nam pan pomógł. Idziemy, X. Nie będziemy pana dręczyć, Matthew. Po paralizatorze trzeba odpoczywać.

Matt: Tak? Wtedy, zaraz po tym jak porazili mnie paralizatorem, od razu zawinęli mnie na     .

Bill: Mamy panu współczuć? Idziemy, X.

ZakończenieEdytuj

Albo jest idiotą, albo dobrze udaje. Zapisałeś? Cyrk, cyrk! Jedyna wskazówka, która    .

WynikEdytuj

Wykonałeś zadanie Billa

NagrodaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki