Fandom

Dom Zagadek

Nowi Stronnicy.Wybór

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nowi Stronnicy. Wybór - zadanie, w którym dokonujesz ponownego wyboru, ale tym razem są to Nowe PodziemieNowi Stronnicy. Kierują nimi nowi przywódcy. Stronnikami dowodzi Alice. Proponuje ci wstąpienie w ich szeregi - nieodwracalnie. Aby tego dokonać, trzeba wcześniej otworzyć skrytkę w sypialni i dołączyć do frakcji. Trzeba także odnaleźć nieznany przedmiot (pakiet dokumentów) i oddać go na znak lojalności.

To zadanie to następstwo misji "Droga do wolności".

TreśćEdytuj

Powiem szczerze, że za każdym razem, kiedy idę otworzyć skrytkę, to zamieram w oczekiwaniu. W końcu usłyszę jego pochwałę... Ale tym razem laury należą się tobie. Idź, będę nieopodal.

Ważny dopisekEdytuj

Uwaga!Po wykonaniu tego zadania  przyłączysz się do Nowych Stronników i nie będziesz mógł wykonywać zadań Nowego Podziemia!

WykonanieEdytuj

Wyciągasz ze skrytki klucz i stos zapisanych papierów, kiedy za tobą rozlegają się dwa głosy.

Bill Gordon: Znów stajesz na te same grabie.

Alice Green: Wciąż nie wiesz, kto ma racje, X? Szacunek czy ślepa walka, rozum czy siła?

Bill Gordon: Nie słuchaj, ona potrafi mamić. Powiem wprost. Wszyscy jesteśmy w takiej sytuacji, że nie ma tych, którzy mają rację. Możesz odejść do niej, podporządkować się i nadal trzymać się swej roli... Za to przeżyjesz... prawie na pewno. Możesz też dołączyć do mnie. Szukać drogi ku wolności, walczyć...

Alice Green: Umierać. Poprzedni przywódca Podziemia przeżył tylko cudem, pamiętasz? Więc co wybierasz, X? Pójdziesz ze starym pijakiem i kaleką, czy ze mną? A propos, Jim także nie opuścił Stronników...

Bill Gordon: Formalnie. Wystarczy, Alice. Długo możemy się kłócić. X, będę w piwnicy.

Alice Green: Będę na ciebie czekać w bibliotece, X. Mam nadzieję, że podejmiesz decyzję.

Lalkarz: A teraz, jeśli tu skończyliście, przyjmij moje gratulacje, X. Masz już ósmy klucz. Zostały tylko dwa.

ZakończenieEdytuj

WynikEdytuj

CiekawostkaEdytuj

Część wykonawcza jest taka sama jak przebieg misji "Ósmy klucz", w pokoju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki