Fandom

Dom Zagadek

Nowe Podziemie.Wybór

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nowe Podziemie. Wybór - zadanie, w którym dokonujesz ponownego wyboru pomiędzy frakcjami, ale tym razem są to Nowe Podziemie Nowi Stronnicy. Kierują nimi nowi przywódcy. Podziemiem dowodzi Bill. Proponuje ci wstąpić w jego szeregi - nieodwracalnie. Aby tego dokonać, trzeba wcześniej otworzyć skrytkę w sypialni i dołączyć do frakcji. Trzeba także odnaleźć nieznany przedmiot (pakiet dokumentów) i oddać go na znak lojalności.

TreśćEdytuj

Dobra, idź otworzyć. W skrytce powinny być notatki Barney'a. Przydadzą ci się.

Ważny dopisekEdytuj

Uwaga!Po wykonaniu tego zadania  przyłączysz się do Nowego Podziemia i nie będziesz mógł wykonywać zadań Nowych Stronników!

WykonanieEdytuj

Wyciągasz ze skrytki klucz i stos zapisanych papierów, kiedy za tobą rozlegają się dwa głosy.

Bill Gordon: Znów stajesz na te same grabie.

Alice Green: Wciąż nie wiesz, kto ma racje, X? Szacunek czy ślepa walka, rozum czy siła?

Bill Gordon: Nie słuchaj, ona potrafi mamić. Powiem wprost. Wszyscy jesteśmy w takiej sytuacji, że nie ma tych, którzy mają rację. Możesz odejść do niej, podporządkować się i nadal trzymać się swej roli... Za to przeżyjesz... prawie na pewno. Możesz też dołączyć do mnie. Szukać drogi ku wolności, walczyć...

Alice Green: Umierać. Poprzedni przywódca Podziemia przeżył tylko cudem, pamiętasz? Więc co wybierasz, X? Pójdziesz ze starym pijakiem i kaleką, czy ze mną? A propos, Jim także nie opuścił Stronników...

Bill Gordon: Formalnie. Wystarczy, Alice. Długo możemy się kłócić. X, będę w piwnicy.

Alice Green: Będę na ciebie czekać w bibliotece, X. Mam nadzieję, że podejmiesz decyzję.

Lalkarz: A teraz, jeśli tu skończyliście, przyjmij moje gratulacje, X. Masz już ósmy klucz. Zostały tylko dwa.

ZakończenieEdytuj

Dzięki za zaufanie. Później obejrzę te dokumenty.

WynikEdytuj

Wykonałeś zadanie Billa

NagrodaEdytuj

Reputacja w Podziemiu wzrasta o 1, 60 punktów wolności i 60 żetonów

CiekawostkaEdytuj

Część wykonawcza jest taka sama jak przebieg misji "Ósmy klucz", w pokoju.

Więcej w Fandom

Losowa wiki