Fandom

Dom Zagadek

Leo Llewelyn

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Leonard
Leonard.jpeg
Imię i nazwisko Leonard Llewelyn
Płeć Mężczyzna
Status Zmarły - Duch
Rodzina ?
Frakcja -
Pseudonim -
Pokój Strych-Komórka

Duch, którego poznajemy dopiero po przebudzeniu.

Jest on Starszym tego domu - najsilniejszym z duchów.

CharakterystykaEdytuj

Leonard jest prawie całkowicie pozbawiony emocji, ale można zobaczyć ich resztki i namiastki.

Swoją mocą utrzymywał przy życiu Pióro i Jacka. Energię czerpie z emocji innych - im silniejsze, tym większa jego moc. Gdy Jim pragnął uratować swego brata, starał się przeżywać uczucia jak najsilniej, a Leonard mógł dzięki temu zatrzymać na tym świecie jego brata.

BiografiaEdytuj

Leo był sierotą. Pracował jako sekretarz w domu madame Linette. Mieszkał w komórce na strychu. Jako jeden z nielicznych wtedy znał sztukę origami, więc w wolnym czasie tworzył samoloty i kwiaty z niepotrzebnego papieru. Leo zaprzyjaźnił się z pasierbicą madame Linette - Mary. W dzień jej urodzin Leo chciał dać jej papierowe kwiaty w prezencie i powiedzieć, że ją kocha. Jednak gdy ujrzał Mary tańczącą z Kalebem, który obdarował ją drogim prezentem, zrezygnował ze swojego planu. Następnego dnia Mary wyjechała. Leo cierpiał po jej wyjeździe. Po pewnym czasie Mary powróciła, ale nie wolno jej było spotykać się z Leo. Pewnego wieczoru po przegranej grze w karty Kaleb wdarł się do sypialni Mary i ją skrzywdził. Leo, przechodzący obok, próbował bronić dziewczynę i wdał się w bójkę z Kalebem. Później Leo podsłuchał rozmowę madame Linette z Kalebem, z której wynikało, że macocha zamierza wydać Mary za niego za mąż. Chłopak nie chciał do tego dopuścić, więc w nocy wdarł się z nożem do buduaru madame Linette i chciał wymusić na niej pozostawienie Mary w spokoju. Madame zawołała służbę i oskarżyła Leo o napaść na Mary i na nią. Leonard wylądował w więzieniu. Tam musiał wytwarzać lampy naftowe. Rok po tych wydarzeniach Mary odwiedziła Leonarda w więzieniu. Chłopak powiedział jej, że ją kocha, ale Mary kazała mu o niej zapomnieć. Leonard nie mógł się z tym pogodzić i pragnął uciec z więzienia. W jakiś czas po tym spotkał tajemniczego chłopaka i pomagali sobie nawzajem. Ta współpraca doprowadziła do pożaru w więzieniu, podczas którego Leonard uciekł. Udał się do dworu madame Linette. Po dostaniu się do środka zamknął madame w jej buduarze. Następnie spotkał Kaleba i go pobił. Dotarł w końcu do sypialni Mary. Po wejściu okazało się, że dziewczyna całkowicie się zmieniła. Leonard nie zdawał sobie sprawy z tego, ile czasu spędził w więzieniu. Mary była żoną Kaleba, miała dzieci. Leonard zaproponował jej ucieczkę, ale ona odmówiła, bała się go. Próbując do niej podejść, Leonard potrącił lampe naftową. Wybuchł pożar, w którym zginęli oboje.

CiekawostkiEdytuj

  • Można go znaleźć na strychu w trybie Widma - komórce.

Więcej w Fandom

Losowa wiki