FANDOM

Jest panem tego domu i psychopatą,który w pogoni za zemstą zaczął karać przypadkowych ludzi. Winił ich za śmierć swojej rodziny-poszukiwał mordercy i od razu wymierzał karę.

CharakterystykaEdytuj

Jako mały chłopiec żył normalnie. Po wstrząsającym pobycie w więzieniu zmienił się.

BiografiaEdytuj

Na początku był małym chłopcem, który żył jak każdy inny - jego perypetie można przeczytać na zdobytych stronach "Pamiętnika Johna", a współczesne losy w "Nowym pamiętniku Lalkarza". Ktoś wkradł się do jego domu i zabił bliskie mu osoby. Gdy usłyszał strzał, wyciągnął pistolet i niefortunnie postrzelił przybyłego policjanta, za co został aresztowany. Dziadkowie, którzy go nie lubili, złożyli fałszywe zeznania o jego winie (w obawie, że im także może coś zrobić). Powiedzieli o nim, że jest złem wcielonym. John został umieszczony w izolatce, skąd po pewnym czasie udało mu się zbiec. Przeszedł zdeterminowany kilometry do grobu matki, gdzie poprzysiągł zemstę. Na kilka lat opuścił rodzinne miejsce zamieszkania - Witchbridge. Po długim czasie powrócił dorosły, ze zmienioną tożsamością. Zamknął zamieszkujących wówczas jego dom znienawidzonych dziadków w piwnicy, gdzie zmarli. Przejął budynek, nazwał siebie"Lalkarzem" i zaczął porywać ludzi.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki