Fandom

Dom Zagadek

Halloween

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Halloween - Jack, Salon (noc)

TreśćEdytuj

Cóż, lampiony gotowe. Jenny mówiła, że przygotowała coś z resztek normalnego jedzenia. Można zaczynać. Przejdziesz pierwszą próbę? Oczywiście nocą!

WykonanieEdytuj

Jenny: Ta - dam! A oto danie głowne! Oj...

Jenny zamiera w progu, wpatrując się w pokoju, kiedy Jack zapala zapalniczkę, a pokój rozświetlają lampy z dyni.

Jenny: Ach, jak pięknie! W domu też tak robiliśmy!

Pięknie... Jednak coś nie gra. Brakuje jednej lampy... Podchodzisz do Jacka.

Jack: Tak, ostatnia nie zapaliła się. Szkoda. Zobaczę, co da się z tym zrobić.

{po próbie}

Nieopodal błyska szkarłatna sukienka. Rozlega się śmiech. Wśród Stronników lśni pobladła twarz. Alice wznosi kielich, uśmiecha się. Słyszysz cichą rozmowę.

Jim: Dziękuję, Jenny. Kompletnie zapomniałem o urodzinach.

Jenny: Ależ nie ma za co! Żaden problem. Widzę po raz pierwszy Alice taką szczęśliwą...

Niespodziewanie rozlega się skrzypienie kamery, pojawia się iskrzenie. Rozglądasz się w poszukiwaniu Jacka. Wyczekująco patrzy w obiektyw. Kamera z wolna obejmuje pokój szklanym okiem. Światełko miga jak zwykle. Jack wzrusza ramionami i odwraca się.

Jim: A ja się dziwiłem, dlaczego tak go interesuje Halloween... Porozmawiam z nim.

Ale Jack do ciebie podchodzi.

Jack: Skończyłeś próbę. Ja przejdę kolejne.

Jim: Jack...

Jack: Daj spokój, baw się! Do diabła, w końcu mamy święto.

Jim kręci głową i dołącza do próby brata.

Uroczystość zaczyna dobiegać końca.

Prawie wszyscy się rozeszli. Ostatnie pary szepcą po kątach, niektórzy nadal tańczą. Obok ciebie dosłownie mknie zimne światło. Słyszysz ciche głosy.

Mgła: Kocham cię...

Ja też...

Będę przy tobie...

Wiem...

P sobie, obiecaj!

Wierzę...

Widmo tańczącej pary rozwiewa się pod naciskiem ciepłej reczywistości, pachnącej gotowanymi ziemniakami i masłem. Podchodzi do ciebie Jenny z talerzem swojego "głównego dania".

Jenny: X, próbowałeś colcannon? Naprawdę smaczne! Zwłaszcza po dyniowej diecie. To ludowa potrawa. Moja mama takie robiła...

ZakończenieEdytuj

Mama opowiadała nam o nocy umarłych, kiedy na ziemię przychodzą dusze zmarłych i magiczne istoty. Przygotowywaliśmy colcannon i zostawialiśmy połowę dla zmarłych... Ale tym razem żywi byli zbyt głodni i wszystko zjedli.

WynikEdytuj

Udało ci się zaliczyć Halloween

NagrodaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki