Dom Zagadek

Dom Zagadek

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Dom Zagadek
Dom Zagadek.gif
Tytuł Dom Zagadek
Oryginalny tytuł цена свобода

(cena wolności)

Producent
Polski Wydawca 101xp
Gatunek hidden objects
Główni bohaterowie - Lalkarz

- Jenny

Cel gry poznać tajemnice domu i odzyskać wolność
Sezony 1. Tajemnica Lalkarza

2. Cienie Przeszłości

      3. Mrok nad domem (nazwa robocza)
 Odkryj wszystkie tajemnice domu zagadek, szukaj przedmiotów, wykonuj zadania i odzyskaj wolność!

Znajduj ukryte przedmioty i razem z innymi przerażonymi więźniami walcz o przeżycie. Aby uwolnić się z labiryntu mrocznych pomieszczeń i uciec przed mordercą, wykonasz najróżniejsze zadania i zbadasz każdy centymetr upiornego Domu Zagadek. Przygoda nie skończy się jednak tak szybko… z czasem zapragniesz odkryć wszystkie tajemnice mordercy wpływającego na los innych więźniów.

Powitanie po powrocie z dłuższej nieobecnościEdytuj

Lalkarz: Od dawna nie walczyłeś o o wolność, X. Już myślałem, że się poddałeś. Twoi znajomi postanowili zostawić dla ciebie mały prezent. Chyba cię tu potrzebują.

Recenzja Edytuj

Rozglądasz się po pokoju. Nie wiesz, gdzie jesteś. Znajdujesz kasetę z nagraniem. Już wiesz, co się stało. To gospodarz tego domu nagrał swoją wiadomość dla Ciebie. Już wiesz, że nie znalazłeś się tutaj przez pomyłkę. To część chorego planu. Jeśli chcesz się wydostać, musisz zagrać w grę, którą wymyślił sobie Lalkarz.Mechanika rozgrywki: w grze Dom Zagadek na NK za zadanie mamy znaleźć wyjście z posiadłości Lalkarza. Aby to osiągnąć musimy odwiedzić wszystkie pomieszczenia, do których dostęp będzie odblokowywany stopniowo po wykonaniu kolejnych zadań.W licznych lokacjach musimy odnaleźć przedmioty z listy. Czas na to jest ograniczony a dodatkowym utrudnieniem są przedmioty będące pułapkami - ich wskazanie spowoduje odjęcie energii lub uszczuplenie limitu czasowego. Za to pomocne będą przedmioty takie, jak wskaźnik laserowy (automatycznie wskazuje poszukiwany przedmiot) lub lupa (wskazane obszary na planszy widzimy w powiększeniu).Nocą zadanie będzie trudniejsze: w pokojach panuje mrok i tylko w niewielkim polu widzenia można cokolwiek wypatrzeć. Ale to są właśnie uroki rosnącego stale poziomu trudności, który jest dla nas wyzwaniem.Autorzy Domu Zagadek przygotowali wiele atrakcji, które odświeżają gatunek gier typu znajdź ukryte obiekty. Jest system tworzenia kolekcji, oprócz tego elementem spajającym całość pod względem fabularnym jest pamiętnik. Graficznie produkcja prezentuje się bardzo dobrze, pomieszczenia i przedmioty wyglądają wręcz fotorealistycznie.Cieszy fakt, że aplikację przygotowano po polsku. Ale to już standard przy produkcjach prezentowanych przez NK. To tylko zachęci nas wszystkich do zgłębienia i odkrycia tajemnicy tytułowego Lalkarza. Z każdym poziomem zadajemy sobie coraz więcej pytań i chcemy otworzyć kolejny pokój. Wejście do następnego pomieszczenia zawsze budzi dreszcz emocji, a to tylko świadczy o tym, że zamiar autorów się powiódł.

Więcej w Fandom