Fandom

Dom Zagadek

Ósmy klucz

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ósmy klucz - zadanie od Lalkarza, polegajace na zdobyciu ósmego klucza z Sypialni, układając wcześniej układankę i przechodząc ten pokój w trybie "Skrytka".

TreśćEdytuj

Witaj, X. Otworzyłeś sypialnię dość łatwo. Mam nadzieję, że nie zapomniałeś, co trzeba zrobić dalej? Zbierz w końcu puzzle i otwórz skrytkę.

WykonanieEdytuj

Ułożenie puzzliEdytuj

Kiedy puzzle zostały ułożone, zaczął sie z nich wyłaniać jakiś obrazek.

Zdaje się, że skrytka jest za lustrem. A żeby ją otworzyć, trzeba zamienić miejscami żarówki w żyrandolu i wyłączyć lampkę nocną.

W pokojuEdytuj

Wyciągasz ze skrytki klucz i stos zapisanych papierów, kiedy za tobą rozlegają się dwa głosy.

Bill Gordon: Znów stajesz na te same grabie.

Alice Green: Wciąż nie wiesz, kto ma rację, X? Szacunek czy ślepa walka, rozum czy siła?

Bill: Nie słuchaj, ona potrafi mamić. Powiem wprost. Wszyscy jesteśmy w takiej sytuacji, że nie ma tych, którzy mają rację. Możesz odejść do niej, podporządkować się i nadal trzymać się swej roli... Za to przeżyjesz... prawie na pewno. Możesz też dołączyć do mnie. Szukać drogi ku wolności, walczyć...

Alice: Umierać. Poprzedni przywódca Podziemia przeżył tylko cudem, pamiętasz? Więc co wybierasz, X? Pójdziesz ze starym pijakiem i kaleką, czy ze mną? A propos, Jim także nie opuścił Stronników...

Bill: Formalnie. Wystarczy, Alice. Długo możemy się kłócić. X, będę w piwnicy.

Alice: Będę na ciebie czekać w bibliotece, X. Mam nadzieję, że podejmiesz decyzję.

Lalkarz: A teraz, jeśli tu skończyliście, przyjmij moje gratulacje, X. Masz już ósmy klucz. Zostały tylko dwa.

ZakończenieEdytuj

Sytuacja w domu zmienia się jak wiatr. A ty, jak zawsze, jesteś w centrum wydarzeń. W skrytce, poza kluczem, była zapieczętowana koperta. Nie jest to, oczywiście, pistolet, jednak słowo to też broń. Teraz jest ono efektywniejsze od zwyczajnej siły.

WynikEdytuj

Zdobyłeś ósmy klucz

NagrodaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • dodatkowo zdobywasz pakiet dokumentów, który możesz dowolnie użyć - oddać go w ręce Alice lub Billa

Więcej w Fandom

Losowa wiki